Welkom op de site van de Protestantse Gemeente Gastel & Kruisland

Wij zijn een kleine Protestantse Gemeente met als verzorgings gebied Oud Gastel, Kruisland en Stampersgat.

Ons kerkgebouw aan de Dorpsstraat 13 te Oud Gastel is een rijksmonument waarvoor de eerst steen in 1809 werdt gelegd en in 1811 in gebruik is genomen voor de diensten van de (toendertijd) Hervormde Gemeente. Het is een "waterstaatskerkje" dat in 1811 in gebruik is genomen en in 2000 voor het laatst is gerestaureerd.

Kerkelijk vormen wij een combinatie met de Protestantse Gemeente te Oudenbosch.

De kanselbijbel uit de voormalige kerk van Kruisland                                                                Het liturgisch centrum

Bekijk ook onze facebook pagina.